fredag, juli 06, 2007

Fredag

Det innebär sovmorgon i morgon! Det innebär att när jag öppnar mina ögon i morgon så kan jag sluta dom igen. Det innebär att när kroppen vaknar till liv så kan jag bara ta ett djupt andetag och låta den falla in i total avslappning igen. Varenda lite muskel. Bulla upp kudden en extra gång.. ta ut armen.. känna den svalare rumstemperaturen mot min arm, låta håret ställa sig lite för att sen lägga in den under täcket och känna värmen omfamna den med en skön rysning.

Det innebär frukost.. en avslappnande kopp te framför datorn. En knäckebrödsmacka med philadelphiaost och pepparskinka (Fan..skinkan är slut!) och ett konstaterande att jag INTE HAR BRÅTTOM någonstans.. (Om jag inte själv vill då)

Sovmorgon.. mmm.. en känsla av att vara utvilad. En känsla av att jag styr min egen tid.

DAMN vad gott!

2 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Låter underbart. Själv ska jag jobba men får i alla fall lite sovmorgon. Börjar 9 istället för 7, som varit tiden hela veckan. Längtar till måndag....

Ha en bra helg!

10:06 em  
Blogger Ninaw sa...

Två timmar kan göra mycket! ;)

11:50 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida