onsdag, juli 11, 2007

Äntligen!

Nu har jag äntligen skaffat mig en myspace sida! Varför har jag det då med tanke på att jag har denna blogg? Jo, för att den sidan är den som jag inom en snar framtid kommer att lägga upp mina egna demos på. När de nu spelas in i slutet av augusti. Kanske lägger jag redan ganska snart upp något av de gamla oxå.

Hur som helst så var den rolig att göra. Dock så finns det en del kvar att göra med den. Kan fixas så den blir snyggare och dessutom så vill jag lägga upp favoritmusik och videos och även fotoalbum. Kan bli skoj! Så håll utkik och titta in då och då.

Här är adressen! http://www.myspace.com/ninisw

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh va roligt. Ska bli jättekul att få höra =)
Ha det toppen/kram

3:12 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida