torsdag, juli 12, 2007

Flyt i livet

Solen tittar fram och jag ler. Alla tankar som ploppar upp i mitt huvud är positiva. Eller totalt utfreakade.. men de får mig oxå att le så det gör inget. Och så lockar de till bus. Oj vad jag skrattade nyss.. fick knappt luft! Busade med en kollega och jag var så sjukt påhittig (tyckte jag själv) och vältrade mig ordentligt i mitt eget bussträck. Fnittrar bara jag tänker på det! Moahahah.. vad elak jag var..

Bara flyter med. Mår bra. Ler.

Gott! Tack Livet!

2 kommentarer:

Blogger Mattias S sa...

MEN!
Du kan ju inte prata om ditt bus och skratta åt det sådär utan att tala om vad du gjorde!

1:07 fm  
Blogger Ninaw sa...

Kunde jag gjort.. men saker har en tendens att inte låta lika roliga när man återberättar dom. Dessutom är jag rädd att lämna ut honom.. han läser trots allt min blogg ibland.. ;)

1:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida