fredag, april 27, 2007

Sökt jobb

Har sökt ett jobb idag faktiskt. Jag älskar mitt jobb idag som ni vet. Verkligen. Jag är glad varje dag när jag går dit. MEN först och främst är det dåliga kommunikationer till ***. Men det skulle jag stå ut med om lönen varit bra. Men det är den inte. Dessutom så tycker jag det börjar gå mig lite på nerverna att inte mitt företag köper loss mig från mitt konsultföretag. Så idag ramlade jag över ett jobb som jag tror skulle passa mig. Söka gör ju ingen skada. Skulle få ca mellan 2-3000 kr mer i månadslön.

Får se hur det går. Känns ändå rätt avslappnande att söka jobb när man redan har ett jobb man trivs med. Behöver inte känna någon press. Bara ta det lugnt och se om man blir överraskad. =)

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Oj det är mycket skillnad det:-) Håller tummarna för dig.Ja det måste vara lite känsla att söka fast man inte behöver/kram och ha en fin kväll.
PS. Vi hörs kl 19.00 ;-)

3:38 em  
Anonymous Anonym sa...

SKÅL =)

7:00 em  
Blogger Ninaw sa...

Haha! Jag skålade med dig faktiskt exakt vid 7!!! Fast jag var itne vid datorn då...

Trevligt trevligt!

Och underbart att du skrev det exakt oxå! =)

7:34 em  
Blogger Emma sa...

Kul att du trivs på jobbet. Jag håller ju också på att leta jobb. Kommer lasas ut i mitten av augusti om de inte anställer mig...inte så stor chans tror jag. Jobbigt att söka jobb när man verkligen måste ha ett nytt.

8:18 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tyckte också det var lite skoj och att jag kom ihåg det =) Har alltid datorn på eller datorerna skulle jag kanske skriva.
Ha dt fint och hoppas huvudet är med dig idag/kram

2:30 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej Nina!

Gläds med dig för det som puttar dig framåt i livet och förstår att våren lyfter fram den där härliga busglädjen i dig :)

Underbart med en egen bostad, äntligen och att du med tillförsikt har både mod och förnuft, styrka och vilja att rusta ditt nya liv!

Glad för din skull!

Följer dig här... utan alltid skriva något. Bara spännande att läsa...

Varm kram Camilla

9:20 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida