söndag, april 22, 2007

1 natten

Nu e jag här. I min nya lägenhet... Levande ljus, avslappnande musik.. mys.. mmmmm

Min lägenhet blev jättebra. Men nu är jag trött. Ögonlocken är tunga och hjärnan går på sparlåga.. vet inte ens hur jag ska orka ta mig till badrummet för att borsta tänderna.. haha.

Allt blev över förväntan.. är bara för trött för att jubla just nu. Men det kommer i morgon. För allt känns så bra. Liiite konstigt dock att inte veta vad Xet gör.. om han sover.. och att inte säga godnatt. Men man vänjer sig väl... Fast man är ju så van vid att han är där. Så känns det konstigt att inte ha barnen här. Men dom ska ju vara här i morgon dock.. :) Ska bli mysigt att se hur dom är i sitt nya hem och nya rum! :)

Hur som helst så känns det sjukt skönt allting. Berättar mer om allt i morgon. Nu måste jag sova..

Godnatt!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas natten blev bra=)

12:50 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida