fredag, april 20, 2007

Äntligen fredag.. ikväll blir det rödvin med vänner..


Mellandottern bara grät och grät igår. Och så grät hon lite till.. och ganska mycket mer. Jag stannade hemma med henne idag. En vit lögn om feber fick det bli. Tror det är mycket som händer i hennes lilla kropp just nu.. mycket tankar. För stora och många tankar i en för liten hjärna kan bli lite för mycket..
Har redan hunnit vara uppe med en del möbler i min nya lägenhet.. Det känns bra. Tror jag kommer trivas. Fast det är litet och trångt. Som en koja. Min egen koja. Myyyys! ;)
Var uppe och kollade när gubben kaklade om i köket idag. Blev inte lite gapande då han efter fem kakelplattor säger att han var färdig. Tittade på min kakelvägg där hela mönstret i kaklet nu var brutet pga de kakelplattor som nu var nya. Men han menade på att det var ju bara de han bytte som var lösa.. de andra behövdes ju inte bytas ut?? Pekade då på det fördärvade mönstret. Men han ryckte bara på axlarna och tyckte inte det var hans problem.
Hur som helst så skiter jag faktiskt i det. Ska ändå ha orientalisk stil och då passar de där gräsliga sakerna in i stil. Får väl sätta något för det vita så ordnar det sig.
Ovanför kan ni se gubben in action.. ;)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ibland förvånas man..eller inte;)
Ha en fin helg..Hoppas dottern blir lite gladare/kram

11:06 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida