onsdag, april 18, 2007

Då känner man sig nästan lite liten..


Har haft mycket internationellt besök i dag. De sista som kom var direkt från Miami! Hur coolt är inte det? Den ena kvinnan hade mörka solglösögon på sig i vårt svenska mycket grå och kalla väder.. En ren vana kanske?
Åh, vad jag längtar efter att få komma ut i världen! Uppleva!
Hittade lite bilder från Miami och fick sån längtan bort att det nästan knöt sig i magen.. Nattbilden hittade jag här. Den understa bilden på den här sidan. Hittade även en intressant lista om vad i det här fallet "Gabbi" har lärt sig av att bo i Miami, vilket jag fann när jag googlade lite på Miami. Inlägget heter "Vad jag lärt mig av att bo i Maimi" och där kan man även hitta en sjukt snygg bild av Miami. Här hittar ni det inlägget (Scrolla bara lite neråt.)
Oj, vad jag vill uppleva Miami nu... *Drömmer mig bort*

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Är det nu jag ska hälla salt i såren och säga att jag ska till Florida och antagligen Miami i Juni? :-)

2:04 fm  
Blogger Ninaw sa...

Ååååååååååh! Alltid ska du göra något sådant! Shit vad skoj för dig! :)
Hur mår han nu för tiden?

12:01 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida