onsdag, april 18, 2007

Jippiiie!

De har besiktat lägenheten nu! :) Jag kommer få hall, vardagsrum och min äldsta dotters sovrum fixat! Och självklart får jag välja färger själv! Så nu behöver jag inte stå ut med mer än ett sunkigt kök och att tapeten inne i mina småflickors rum inte är så jättevacker och ny. Men den är ändå ok.. och är det något rum där det INTE spelar någon roll om det är lite slitet så är det ju i deras rum då det lätt kan bli lite kritstreck där ändå.. hehe..

Så jag är sååå lycklig nu! :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej vännen !

Blir så glad för din skull, att du kommer vidare... att du är stark & glad... så där vill man det ska bli... en dag...

He en fortsatt bra dag och en skön kväll !

Varma hälsningar, Tierra

4:53 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida