torsdag, mars 22, 2007

Ouiiiii!

Det är mycket skit nu. Mycket frustration. Men vet ni... ? Jag har kommit på att det är fan SKITBRA att förtränga sånt. Livet blir så mycket lättare. Så alla som snackar om "bearbetning" och det negativa och fega i förträngning och skit kan få låna en blöja att bajsa i. (Sagt med ett leende och en glimt i ögat) Grejen är att det funkar ¨helt sanslöst bra att förtränga, man mår sååå bra. Tänker och fokuserar bara på allt som är bra istället.

Åh, det är ändå så att i min mage så pirrar det för jämnan nu mera. Jag är sprudlande och jag är levande. Jag tror dessutom att jag ler nästan hela tiden.. utan att tänka på det. I alla fall på jobbet. Jag märker även att det smittar av sig på andra. Folk ler jämt mot mig och jag får ofta höra kommentarer om att jag strålar eller ser lycklig ut. Ja, jag gör nog det. Det är som att jag skulle vilja krama om hela världen! Busa med den, leka med den.. ha sex med den.. eller vänta nu.. vad sade jag? Ok, glöm det sista.. Jag vill INTE ha sex med hela världen.. *fniss*

Har ni hört Magnus Carlssons låt från melodifestivalen? Ok, så här är det. Jag vill ju inte förknippas med en melodifestivaltönt.. men.. man blir faktiskt helt GLAD av den låten. Så jag börjar morgonen med att dra på den på högsta volym och avslutar dagen med samma sak. HÄRLIGT! Prova.. Det är värsta lyckomedicinen! ;)

Idag ska jag nog fota lite.. återkommer med lite foton i kväll. Ha det gott! Lev livet! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida