fredag, mars 23, 2007

Om du tar din hand i min så kanske jag går vilse med flit, det är ju VÅR!!

Nu mina vänner kan jag berätta att det pulserar lite extra i ådrorna hos de flesta Lundabor idag. Det är närmligen VÅR i Lund i dag!

Jag kan nästan lukta mig till hormoner, kärlek, planlöshet, längtan och ren skär glädje!

Och alla som går förbi mig konstaterar med bus i blicken att "det är fredag". *fniss*

Ja, det kan inte bli bättre va? Själv ska jag hem till en kompis, får se vad det blir. Kan bli party, kan bli lugna kvällen. Kul att träffa folk i alla fall! ;)

Ha en underbar helg alla ni som är inne och tittar till min blogg lite då och då.. ;)

Chao!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Njut kvinna=) det är ju underbart
Här hemma är det jättegrått och trist idag också/kram

12:58 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida