måndag, mars 19, 2007

Ledsen/Glad

Jag är just nu glad för:

Att det trots allt finns väldigt många varma och kärleksfulla människor där ute. Och även om det känns som så ibland, så är du aldrig ensam.

Jag är glad för jag numera återigen kan möta min spegelbild och le åt den. Jag blir inte rädd längre. Jag behöver inte blunda.

Jag är glad för att solen skiner och för att solens strålar inte bara värmer världens yta, utan även de flestas själar.

Jag är just nu ledsen för:

Att jag har mensvärk

Att någon annan behöver må dåligt för att jag mår bra. (Ja, tyvärr)

Att jag inte har fått någon bostad än.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt när du är glad,trist när du mår dåligt.Mensvärk är aldrig kul,det är ohyggligt jobbigt. Hoppas eländet tar slut fort.
Jobbigt med bostad och att ditt ex just nu mår dåligt.
Men allt vänder,ibland med vindens hastighet.
Ha en bra dag(ta hjälp av Ipren:)
Kram

1:47 em  
Anonymous Anonym sa...

Åhhh stackare.
Hoppas värken släpper fort.
*tänker* Attans, kollar almanackan, snart min (o)tur också.
BLÄÄÄÄÄ
Hoppas också att du kan hitta en bostad snart. Måste vara tärande att vänta o vänta i din sits..
Stor kram
Cinapina

2:52 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida