onsdag, februari 14, 2007

Jäkla Alla hjärtans dag!!!

Uäääääh! Nu ska jag vara SJÄLV hemma på alla hjärtans dag oxå. Förut trodde jag i alla fall att Xét skulle vara hemma. Då hade det inte känts lika ensamt.. då var vi i alla fall två om det. Och liiiiiite liiiiite hade jag hoppats att han ändå skulle uppvakta mig idag. Jag VET att vi inte är tillsammans och att det hade varit konstigt. Men vi lever ändå tillsammans fortfarande och vi har ALLTID firat alla hjärtans dag i hop. I går så sade jag till och med att jag var lite ledsen för att det inte längre fanns någon anledning att fira det. Då erbjöd han sig dock att vi kunde dela på en flaska vin och äta något gott för gamla tiders skull.. Men jag sade nej eftersom jag inte pallar att dricka vin på vardagarna, jag blir helt förstörd dagen efter ÄVEN om jag bara dricker lite. Men mest sade jag nej för att det kändes som att jag tiggt om det och jag ville inte att han skulle känna sig tvingad att vara snäll. Så jag antar att jag får skylla mig själv.

Nu ringde han nämligen och ska ut och dricka öl med en kompis. Så min alla hjärtans dag present kommer vara att vara hemma själv och leva vardag som vilken dag som helst. Själv. Det känns helt sorgligt. Har till och med ont i magen. USCH! Hade han gått ut i morgon hade jag inte brytt mig för fem öre. Igår skulle han egentligen gått ut, då var jag sjuk, men inte ens då brydde jag mig. Men just idag känns det så jobbigt att vara själv! *snyftar*

Så har jag tagit emot blombud HELA dagen till en massa tjejer från hemliga beundrare.. men har jag fått något? Icke. Och jag är väl inte jätteledsen för det. Jag tror jag är mest ledsen över att denna dag mer än någon kommer få mig att inse hur jävla oälskad och ensam jag faktiskt är.

2 kommentarer:

Blogger M sa...

Skickar en kram på alla hjärtans dag!

4:55 em  
Anonymous Anonym sa...

Welcome to our world.

8:02 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida