söndag, februari 11, 2007

Njaeee

Det där gick inte så bra.. EN människa kom på visningen. Han lade in en intresseanmälan. Men han kändes inte seriös alls. Vi kan hoppas, men jag tror inte på det. Så vi väntar och ser om något händer, någon som ringer på efterkälken. Annars blir det en ny visning..

Skit oxå. Vi hade behövt få det här gjort. Veta hur mycket vi ska få för huset framförallt.

Själv sitter jag färdigsminkad med hatt och slips beredd att ge mig ut. Nej, jag ska inte på dejt eller nått sånt. Jag återkommer i morgon. ;)

3 kommentarer:

Blogger Moi sa...

Vill bara lämna några rader för att tala om att jag var här och läste en stund i din blogg och kände bara att jag måste lämna en liten rad till dig.
Du verkar ha så tufft just nu, men jag hoppas att det snart lugnar ner sig. Jättetrist att ni inte fick så många besökare på visningen. Hoppas ni har bättre med besökare nästa gång.

Ta nu väl hand om dig och dina barn. Jag tittar in fler gånger.

KRAM

9:58 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas verkligen att ni får ngn köpare fort.
Vet själv hur det var när jag och mitt ena ex skulle dela på oss o sälja huset.
Man ville inte ngt hellre än att få det gjort. Helst redan *igår* typ..
Tänker på dig..
Kramiz
Cinapina

10:29 em  
Anonymous Anonym sa...

Jätte trist att det bara kom en och tittade.Men ett tu tre så smäller det till.Jag håller alla leder;)
Nu är jag ännu mer nyfiken p åvad du ska...Ingen dejt.hmmm
Ja den som väntar får se.
Ha det så kul/trevligt
Kram Annelie

11:19 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida