tisdag, februari 13, 2007

En fågel i mitt hjärta?

I natt drömde jag att jag hittade två små fågelungar i två olika storlekar som jag tog mig an att ta hand om. De var alldeles duniga och små. Drömmen var så tydlig. Starkare än vanliga drömmar.

Så kom jag på att min sista dröm som var liksom extra tydlig eller speciell oxå handlade om fåglar. Fast då var jag själv en and! (Jag veeeet, helt sjukt!!) Så jag börjar undra om jag har någon speciellt relation till fåglar som jag inte känner till? Kanske var en fågel i ett tidigare liv?

Eller så önskar jag omedvetet att jag vore en fågel. Ofta förknippar jag fåglar med frihet.. och förmågan att kunna flyga. Och flykt. Hmmm.. något att fundera på. Kan betyda mycket..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida