fredag, februari 16, 2007

Men åååååååååååh

Nu var den där andra här i receptionen (civilingenjören) och snackade. Eftersom jag hade tråkigt så pratade jag tillbaka. Men ärligt talat så tycker jag han verkar rätt töntig. Precis när han skall gå så säger han "Jag måste ha ditt telefon.nr för den där fikan". (jag HAR sagt att jag inte vill träffas för att jag inte är intresserad av killar i dagsläget, att jag ligger mitt i en separation)Jag visste inte vad jag skulle säga??!!! Han BORDE ha märkt min tvekan för jag sade "hmmmm, jaha måste du?" lite tvekande.. och faktiskt lite småsurt. Jag VILLE inte. Men vad skulle jag säga? Så till slut så ger jag honom det där jäkla numret.. JAG HOPPAS HAN INTE RINGER!! (men jag vet att han kommer göra det)

Jag har inte lovat att träffa honom. Jag sade för att inte göra honom ledsen när han bjöd ut mig att "Om planlösheten och slumpen får ihop det någon gång så får väl se om vi kan träffas enbart som vänner". Det kanske var dumt. Men jag ville inte vara taskig. Men OM jag hade varit intresserad så hade jag inte sagt så. Det BORDE han förstå. Svårt att inte såra och samtidigt vara tydlig. Ska man säga "Du, jag känner mig inte tilltalad av dig för fem öre, du är inte snygg och dessutom så tycker jag du verkar lite småtöntig". Det har jag inte samvete att säga.

Jag måste komma på ett sätt att få honom att sluta ragga på mig.. Jag MÅSTE! Jag börjar störa mig mer och mer på honom..

Kom med tips!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha,förstår att du inte vill säga det rent ut,men ärligt så tror jag inte många killar kan läsa mellan raderna.(sorry om nån tar illa upp)Du måste nog tyvärr sjunga ut:(
Jag skulle inte heller kunna "offra" mig om personen ifråga kändes lite småtöntig.Halllå vad skulle man prata om då?
Håller tummarna att han inte ringer.
Ha det gott/Annelie

4:32 em  
Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

9:50 em  
Blogger M sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

9:52 em  
Blogger M sa...

Ähh, säg som du skrev i slutet. Det hade jag gjort.

11:42 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida