onsdag, februari 14, 2007

Så kan det bli..

Han som skulle köpa vårt hus drog sig ur i sista sekunden. Någon timme efter att vi bestämt dag för kontrakskrivning. Mitt X missade pga detta en lägenhet han redan fått beskedet om att hann vunnit budgivningen på. Så nu står vi på noll igen. Det måste bli en ny visning. Efter sportlovet nästa vecka. Skit. Ingen annan lägenhet på g.

Puben var stängd. Stackars Xét.

Han var på måttligt gott humör. Jag tyckte så synd om honom.

Jag: "Du, ska vi inte skita i ALLT ikväll? Mysa, äta, frossa och se film? Vara vänner?"

Så nu gör vi det. Så dagen blev inte så dålig trots allt. Hela bordet är fullt av tyck synd om mat och snacks. Fy fan vad äckligt. Och GOTT!

2 kommentarer:

Blogger Moi sa...

Näe vad trist !
Jag förstår om det känns väldigt motigt just nu, men jag håller tummarna att det blir bättre för dig och din familj snart.
EN KRAM kan du behöva.

1:10 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack snälla! =)

1:22 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida