torsdag, februari 15, 2007

Ett väldigt onödigt inlägg

Jag är sugen att prata av mig med dig bloggen. Men jag har inget att skriva... Jag känner mig ganska så tom och ointressant. Det har varit så de sista två dagarna.. men orkar inte ligga på och tänka och känna så jäkla mycket när hela ens framtid är helt oviss. Sen igår är jag lite av en besviken fröken och det gör det ännu mera svårt att vara pigg och ärtig.

Så vad kan man skriva om? Vad brukar man/Jag skriva om? Minnen? Planlösa tankar kring onödiga saker? Berättelser om spännande saker som hänt mig? Politiska åsikter? Vad har jag att komma med?

Minne:. Ja, massor. Tråkiga minnen. Underbara minnen. Sjuka minnen. Romantiska minnen. Fina minnen.Stora minnen. Men inget som inspirerar mig att berätta just nu.

Planlösa tankar kring onödiga saker: Ja, massor men lite väl onödigt och ointressant. Som att jag retar mig på att min fina temugg har fått ett läppstiftsmärke från mig (eller egentligen är det läppglans) eller att min binda inte ligger helt rakt i trosan (ursäkta killar, sån information är lite för mycket för er va? Kanske för tjejer oxå.. men äsch) eller att bananen jag snart ska inta har lite för mycket bruna fläckar på skalet för min smak eller att vattnet jag ska dricka till bananen säkert har hunnit bli ljummet vid det här laget (Det var alltså kallt innan, inte varmt..hehe )eller att jag måste skicka in tidrapporter varje vecka till mitt konsultföretag (De VET ju att jag jobbar här!) eller jag önskar att hela mitt liv hade fått gå vidare nu...

Berättelser om spännande saker som hänt mig: Nej, inget på sista tiden. Jag läste dock i ett skojigt mail igår att grisar kunde få orgasmer som höll i sig i en halvtimme. Det var dock lite spännande? Coolt i alla fall. Instämmer i mailförfattarens önskan att det skulle vara lite coolt att vara gris för ett tag.. hehe

Politiska åsikter: Javisst har jag det. Men det finns andra som tycker det är roligare att uttrycka dom.

Så nu lyckades jag få till ett inlägg i alla fall. Kul eller inte.. jag fick skriva lite med mina kliande fingrar i alla fall..

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Torka bort!
Justera!
Blunda!
Byt ut!
Hata! (Tidrapporter alltså. Djävulens påfund)
Avvakta!

10:10 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det är ju så skönt att bara få skriva lite ibland;) Onödigt eller inte.
Ha det toppen och jag är glad att din dag blev bra igår:D

10:13 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida