torsdag, februari 15, 2007

Jäkla mäklare

Är man mäklare och håller på att sälja ett hus så ska man väl finnas tillgänglig på telefonen??!! Men nej, jag har försökt få tag på våran mäklare sen igårkväll för att få en mailadress som jag kan skicka foton på. Hans foton var så dåliga (aldrig förr har vårat hus sett så ohemtrevligt och trångt ut som på dom.)så jag har fotat nya för att kunna lägga in, tror det kan locka fler intressenter. Detta har vi kommit överrens om. Men jag har lämnat in 2 stycker meddelande plus att jag ringer en gång i halvtimmen, men jag har fortfarande inte hört av honom. Hoppas att vi inte missar någon intressent pga att han inte svarar i telefonen.

Oproffsigt i mina ögon.

Synd, för när man träffar honom så har en ett behagligt och proffsigt sätt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja det är verkligen dåligt.Har han ingen mobil heller?
Hoppas du får tag i honom då.
Ha det fint/Annelie

11:50 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida