torsdag, december 14, 2006

Sims




När man inte orkar tänka. Är trött på det mesta. Så funkar Sims skitbra. Köpte det till dottern i julklapp men det händer att jag leker med det. Nu var det i och för sig säkert 8-9 månader sen, men ändå..

Idag gjorde jag "Nina" vilken jag byggde det fina röda huset till. Ni kan se henne sitta inne i sin enkla boning och se på tv. På den sista bilden så ser ni Nina tillsammans med Samuel som Nina träffat på sitt jobb och som nu blivit hennes sambo. Med Samuels pengar och Ninas sålda ägodelar byggde jag dom ett nytt hus med bara lyx invärtes. Nästa steg är att bygga klart huset inomhus (alla väggar är inte upp och inte heller är där målat och lagda golv än) och se till att de förlovar sig och skaffar barn.

Tror nästan jag får ta och spela lite till..det börjar ju bli riktigt spännande!
Men jag tror att det bästa med sims är att livet är så skönt enkelt i deras värld..

2 kommentarer:

Blogger Pollifaxen sa...

Ooh, jag lirade syrrans The SIMS när jag bodde hemma. Man skapade en snygg karl, snyggt hus och en schyst karriär i en handvändning. Tänk om det vore så enkelt i verkliga livet :P

9:50 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag veeet! Eller hur! I wish!

11:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida