tisdag, oktober 31, 2006

Det var den dagen det..



Nu vet jag att jag inte är en knarkare utan att veta om det i alla fall. Testet blev så klart negativt.

Min dotter följde med mig och gjorde testet så sen stannade vi inne i Lund och tittade i affärer, åt middag och gick slutligen på bio och såg Monsterhouse. Tyckte personligen att den var rätt tråkig men min dotter tyckte om den mycket, vilket var huvudsaken så klart. :)

Sen skulle vi ta bussen hem men upptäcker till vårt förtret att nästan buss inte skulle gå förrän två timmar senare. Ilsken och frustrerad tar vi tåget in till malmö istället i hopp om att buss eller tåg hem ska tajma där i stället. Men icke. Nu sitter vi här centralen och väntar tills nästa buss ska gå. I en timme och en kvart kommer vi ha väntat här i malmö allt som allt. För fan skandal! Aaaaaaaaaaaaaaaarg!

Men coolt ändå. Nu har jag och min dotter fått prova på såna här datorer man kan hyra som står inne på Malmös Centralstation. Funkar ju skitbra. Måste ha jäkla bra uppkoppling här för snabbt som attan går det att byta sidor och grejer..

Nu längtar jag bara hem.

Svider i mina ögon. Har haft mina lila linser i hela dagen. Tyckte det kunde passa att ha det till drogtesten.. ;)

Annars måste jag säga att människorna i Lund verkar mycket trevliga och tillmötesgående. Eller är det att jag är blond? Folk (män) kanske blir som smilfinkar när dom pratar med blondiner?

Whatewer.. nu är ditt min dotters tur att surfa lite.. Bye

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida