lördag, september 30, 2006

Rädd mamma

Ja så ställer man upp att sminka sina döttrar när de ska leka Idol.. och vad upptäcker man?? Jo, att min lilla dotter helt plötsligt blev till en liten minibabe! Nog för att hon är 100 ggr sötare osminkad. Men det är lite det som gör mig så rädd för det är en rätt stor chans att hon om några år faktiskt kommer att sminka sig och se ut så här.. Åh, herregud.. min lilla lilla flicka.. så konstigt det känns. Ändå kan jag inte låta bli att känna mig lite stolt, för visst är hon en liten skönhet trots allt? =)

Och så hade jag tänkt visa kortet men... Nehej.. jag kan inte publicera kortet. Den här världen är alldeles för sjuk för att jag ska våga göra det. Tyvärr.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej hej Kusin!!

Kul att läsa om dina smink tankar. Du är klok du!!

Jag håller på att koreograferar lilla melodifestivalen, där man verkligen måste fundera hela tiden just på hur barnen framställs och ser ut. Svårt men kul...

Bamse kram/
Therese

10:24 em  
Blogger Ninaw sa...

Nejmen heeej! =)

Vad kul att du hitta hit!

Åh, vad roligt det måste vara. Men ja, som sagt. Svårt men kul, som du skrev, jag kan verkligen tänka mig det.

Lili har skrivit flera låtar och över för att kunna vara med där någon dag! =D Vi får väl se...

Bamse kram tillbaka!

11:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida