torsdag, september 28, 2006

The Pinks!! :)


Kommer ni ihåg de små killarna i råsa från tidigt 80 tal?? De som sjöng "Det spelar ingen roll hur du ser ut" och "Helena och jag"!!!

Åh, jag låg på min säng. Drömde mig bort i kärlekens tecken. Blyga leenden. En lätt beröring. Blickar som möts som sen snabbt tittar bort. Någon säger att han nog tycker om mig. Röda kinder. Åh, vad det pirrade i magen!

Så oskyldigt och oförstört. Så äkta i sin lek.

Nu har deras skiva äntligen släppts på CD. 49 kr på Ginza. Jag har beställt den idag. Nu är det mina barns tur att få njuta av dom. (Och jag ska nostalgisera) Jag köpte oxå Transvision Vamp (oxå 49 kr), Marit Bergman och Lisa Miskovskys nya.

OCH THE KILLERS NYA!! REALESE 11 OKT!!

Jag kommer bli en mycket lycklig kvinna! =)

Dyrt. Men jag har ju fått jobb. Och man har ju några veckor på sig så...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida