lördag, september 30, 2006

Dagen





Var som sagt inne i Malmö idag och gick på Mc Donalds med barnen och sen på bio. Det var en trevlig dag men långt att gå för min yngsta på 4 år. Stannade för att lyssna lite på en mycket duktig gatumusikant som sjöng om resor, droger, människor och ensamhet. Lite Bob Dylan inspirerat så där. I gitarrfodralet visade han upp bilder på sig själv spelandes i andra städer som bla Italien och Tyskland. "Keep street music alive" stod det där oxå. Det kunde jag ju hålla med om och jag gav honom en peng både för budskapet och hans sköna musiks skull.

Sen blev det äckelmc Donalds. Sen valde vi två godisremmar var att äta på bion. När jag stod och valde bland alla smaker tyckte jag alla såg helt sjukt goda ut. Nu, två remmar senare mår jag nästan illa när jag ser på bilden av dom.. Slutligen såg vi på Biofilmen "På andra sidan häcken. Den var lite smårolig, speciellt ekorren, den var störtskön. =)

Nu är vi åter hemma och jag tror vi alla tre är rätt trötta. Det småregnar ute och nu ska jag nog göra precis ingenting. Det lockar verkligen just nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida