fredag, september 29, 2006

Äntligen!

Nu gjorde jag det.

Vet inte hur många gånger jag gått förbi såna där diskar med sån dära "fina" bollar av choklad som kostar typ 7-15 kr styck och som man bara kan köpa över disk och tänkt att "såna där måste jag ha". Men jag har liksom varit för snål.. eller kanske har jag mest hoppats att min kille eller någon annan skulle fatta mina diskreta hintar om att "såna där hade vart coolt att få någon gång". Men nu tröttnade jag alltså på att vänta. Mina hintar verkar vara svåra att fatta.. (??!!) Och man vill ju inte tigga tydligare än så liksom, då tappar det "nästan" sin mening.

Så jag drog till med att köpa 3 st (När bilden togs låg den första i min mun och smalt) Det blev en med ett konstigt namn med nougat i, en som hette chili/jordgubb och en som hette champage. De två sistnämnda var mycket goda. Men nästa gång ska jag ta dom till kaffe för de var "lite" mäktiga att äta så där rakt upp och ner utan något till. Men dock mycket goda. 30 spänn för tre små chokladbitar är inte billigt. Men det är väl lite det som gör tjusningen av någon sjuk anledning. =)
Så får man dom i en så där fin lyxig påse i staniol som dom viker fint och sätter på en fin klisterlapp på. Supergulligt... Man känner sig helt "lyxig"!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida