onsdag, september 27, 2006

Seg dator?

Det hade vi. Vet inte hur många gånger jag suttit framför datan och skällt ut den till ingen nytta alls. Jag har svurit åt den, jag har hotat den och jag har gett den onda blickar. Inget har hjälpt. Trodde hoppet var ute. Provat massa rekommenderade rensningsprogram och annat jox man blivit rådd till. Men nu är letande och hopplösheten över.

Killen fick höra av en kille på jobbet att det faktiskt finns "ett" reningsprogram som faktiskt funkar. Han lät så övertygad så killen gav det ett försök. Och hör och häpna: Det funkade!

Numera tar det en sekund för en sida att ladda upp och jag kan jobba helt utan att den hakar upp sig. Förr tog den upp till 40 sekunder för en sida att ladda, ibland mer beroende på hjärnlådans humör.

Så till alla er som inte hittar någon råd, här är länken ni ska gå in på. Tryck Full Service scan. För oss tog det flera timmar, men jag lovar att det är värt det, datan blir som ny!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida