torsdag, september 28, 2006

Jag fick jobbet!! =)

Interjuvn gick bra så from den 9/10 så är jag inte längre arbetslös! =)

Det här jobbet är en utmaning och det är precis vad jag behöver i mitt liv just nu! Jag kommer att kommunicera mycket på engelska vilket känns bra för att kunna använda engelska obehindrat på ett proffsigt sätt är något som jag känner att jag behöver utvecklas med. Så nu blir det att läsa engelska böcker, lyssna mer uppmärksamt än vanligt på filmer och tv och försöka "tänka" på engelska. Och sen gärna plugga och lära mig de vanligaste servicefraserna inom yrket utantill så jag inte behöver tänka när jag behöver uttala dom.

På väg hem kände hela min kropp att jag vill fira. Så jag köpte mig en cafe latté och en nybakad bulle på Pressbyrån och avslutade med engelsk nougat med mörkt chokladöverdrag. Mumma! =)

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis får man väl säga!! Det var väl skoj.För din del i alla fall:men hur har du tänkt att vi på A-link skall klara oss utan dig.Snacka om abstinens!! Nej det var skoj Nina...LYCKA TILL!!!

6:51 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack så mycket! =) Vad snällt av dig!

9:30 em  
Anonymous Anonym sa...

Graaaaaaattis!!!!!!!!

Varför har du word verification?

10:19 fm  
Anonymous Anonym sa...

Stort grattis!
Kul för dig men trist för oss.
Istämmer helt med Lasse.

Trevlig helg.

/"Bakom dig"

11:03 fm  
Blogger Ninaw sa...

Tack alla! =)

Det har jag därför att alla andra har det (och tänkte att det då borde finnas en anledning till det) och för en två månader sen så fick jag spam, så jag tyckte att jag lika väl kunde ha det.

Vem är du som är bakom mig? *nyfiken*

2:49 em  
Anonymous Anonym sa...

I mina arbetsuppgifter igår b la att springa efter dig när du glömmer din mobil.

"Bakom dig"

3:11 em  
Blogger Ninaw sa...

Jaha!! Haha! Kul att du är inne och spejar! =)

3:36 em  
Blogger Emma sa...

Åh, grattis! Vad kul! Men är inte förvånad...kändes som om du skulle få det.Hoppas de ger dig högre lön snart också. När börjar du?

4:56 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack! Jag börjar nästa måndag den 9 oktober! =)

8:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida