lördag, juli 15, 2006

*Skäms lite..*

Här sitter jag och snackar favoritglassar.. å så går jag in på emsellens blogg som länkar till Martins blogg.. och då blir jag inte så lite impad men så skäms jag lite oxå. Mina vardagsinlägg om favoritglassar och klagomål över att det grillas för mycket.. och för att det är lite för varmt om natten känns lite smått patetiska..

Mitt försvarstal: Men vad 17.. det är precis så jag vill min blogg ska vara.. lättsam.. tror jag. Jag tror vi behöver en del av den varan oxå när det ser ut som det gör i resten av världen.

2 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Du har rätt! De lättsamma bloggarna behövs också så sluta skäms. Gillar din blogg!

11:15 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack, nu skäms jag mindre. ;)

11:56 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida