tisdag, juni 27, 2006

Om jag fick välja tre saker från Designtorget..




som jag skulle kunna tänka mig att ha i min ägo så skulle det vara

Hångeltuggummi. (För att ha i väskan och dela ut till mina kompisar är de fått ragg.. eller nått....lite småkul skulle det vara att dra upp någon otippad gång i alla fall.. )

Tändsticksaskar med Ernst och "Ernstcitat" på. (För att jag helt enkelt inte förstår hur man kunnat leva utan det så länge..)

En jättekudde (För att den antagligen har tillverkats med mig i tanken.. slår vad om att mitt namn står någonstans där.. Den ser helt störtskön ut!)

Om ni tror att jag skojar så kan jag berätta att det bara är att gå in här på Designtorget och se efter själva.. de finns faktiskt på riktigt! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida