onsdag, juni 21, 2006

Nya ögon!!! =)


Japp, idag hämtade jag mitt paket med färgade linser. Framför skärmen vars text blir skriven sitter nu en brunögd flicka istället för en normalt sätt blåögd. Det är sååå coolt faktiskt! Ångrar inte detta köp. Jag ser heeelt annorlunda ut. Tror faktiskt nästan jag passar bättre i bruna ögon.

Men usch vad svårt det var att få i dom!! Jag har ju aldrig haft glasögon på ett sådant sätt så jag behövt använda linser eller nått. Så dom här är ju helt utan styrka. Det känns lite lustigt faktiskt att ha dom i. Men man vänjer sig. Nu ska jag i alla fall vara brunögd i en månad! =)

Synd att det är så svårt att ta kort på sitt eget öga med sin kameramobil.. =( Bättre än så här blev det inte..

4 kommentarer:

Blogger Emma sa...

wow, vad coolt. Undra hur jag skulle se ut i bruna ögon. Skulle nog se väldigt annorlunda ut.

8:06 em  
Blogger Ninaw sa...

Ja, det är riktigt roligt faktiskt!! Beställ på www.fargadelinser.com!!

8:58 em  
Blogger Pollifaxen sa...

Du blev så söt sååå!

10:10 em  
Blogger Ninaw sa...

Tack! =)

5:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida