söndag, juni 25, 2006

Down in the Valley


Betyg 2

Om en ung tjej som träffar en något äldre och annorluna man. Tjejens pappa som är Polis i stan liter inte alls på mannen och det hela blir inte bättre av att samme man snart även har fått hans yngste sons förtroende och respekt. Vem är egentligen den här mannen? Är hans gåtfullhet av godo eller ondo?

Bra skådespel som vanligt av Edwart Norton. Historien var väl ok men jag tyckte den var lite långdragen ibland. Jag kan verkligen uppskatta filmer vars historia berättas långsamt men då måste filmen ha fängslat mig så jag kan njuta, ta in och fundera då det inte händer något. Så var det inte i detta fallet och ett tag kände jag mig besvärande rastlös då jag ville historien skulle gå framåt men tycktes ha stannat upp fullständigt i mittpartiet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida