söndag, april 23, 2006

Nu är jag stolt över mig själv igen.


Jag har idag, helt på egen hand installerat bluetooth på datan OCH överfört mitt första foto från mobilen till datan!! Nu är det säkert många som tycker det är en jättesimpel sak.. Men jag tycker dock att det var en stor bedrift, värt att vara stolt över. Här är det första fotot jag tog.. Jag gjorde i ordning detta lilla blombord att ha på baksidan nu när man ska börja vara där. Har jag förresten sagt att vi grillade ute för första gången igår?? Störtmysigt! Sen har jag planterat och sått en massa oxå. Timjan och oregano och sen en massa olika blommor, både i krukor och i rabatt. Med mina fingrar som är allt annat än gröna så kommer det bli en stor överraskning om det lyckas bli något av det. Men vi får se! ;) Spänningen är olidlig!

4 kommentarer:

Blogger audhumble sa...

duktig!

7:53 em  
Blogger Ninaw sa...

Ja, ibland förvånar man sig själv! =)

12:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Cool! Värsta nerden!
Men snyggt med bilder i bloggen. Mer bilder!

8:13 em  
Blogger Ninaw sa...

Hehe... Ja, det kommer komma mer bilder! =)

8:46 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida