söndag, augusti 12, 2007

Hemma igen

Skönt faktiskt att komma hem. Har inte varit hemma så mycket på sistone så jag längtade faktiskt riktigt mycket efter tid på egen hand i mitt älskades hem. Sitter och lyssnar på Beth Ortons "Stolen Car" IGEN. Kan fan inte tröttna på den.. Den fyller mig med så sköna känslor.. blir så inspirerad. Nästan så där.. att man ryser. Nånting i den låten är det som får mig att känna en massa i alla fall.. kan inte riktigt sätta ord på varför den får mig att känna så mycket. Men härligt är det.

Festen gick bra. Tydligen var vi runt 65 pers men så kändes det inte. Det var väl några man pratade mer med. Andra man inte pratade alls med. Men det var trevligt. Det var min söta som tog med mig till festen och vi övernattade senare i tält. Det var länge sen jag sov i tält och det var faktiskt lite mysigt. :)

Nu ska jag i veckan koncentrera mig på mig själv och mitt liv. Hitta tillbaka till mig själv. Till min vikt, till mitt skapande, till mitt lugn och så saknar jag jättemycket en läsperiod. Ni vet när man slukar bok efter bok och det inte finns någon hejd. Jag ska försöka komma in i en sådan nu för det hade varit skönt att ha något att försvinna bort i ibland. Speciellt på jobbet.

Hörs i morgon alla! Hoppas er helg har varit underbar!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men wtf du har ju musiken du kan ju sjunga =) sån nröst du har ska man ta vara på^^

1:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida