tisdag, augusti 14, 2007

Åh vart tog vinaren vägen?

Jag undrar.. För jag köpte den, ställde den hemma någonstans. Men sen var den borta. Har letat ÖVERALLT! Ja, till och med bakom toalettstolen, under sängen, bakom gardinerna (Varför den nu skulle ligga där?) och i alla köksskåp. Fast det mest troliga borde ju ha varit att jag ställt fram den någonstans.. Måste bo ett spöke här.. För jag letade mig fördärvad i går och var tvungen att ge upp till slut.

Mysteriet blir intressant att följa.. När ska vinaren dyka upp? Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Blogger **MY LIFE** sa...

Åhhh så dina prylar får osså ben o bara *POFF* spårlöst borta..
Håller på att bli galen här över ett brev som jag VET ska finnas ngnstans.. MORRRRR
Börjar man bli gammal eller vad är det frågan om HaHaHa
Hoppas du har tur och hittar den
Kram
XENA

10:07 fm  
Blogger **MY LIFE** sa...

FORTFARANDE BORTA???
Du kanske drack upp den i sömnen;)

8:19 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida