måndag, juli 09, 2007

Det här är jag


Detta är något jag ska sluta med.. genast. Men det är härligt att ta en cigg på balkongen när kvällen gjort sitt inträde..



Leker med rörelse och skärpa/oskärpa och skärpedjup


Kommer i stämning..



Och dricker flera liter te kväll efter kväll..



Jag ÄÄÄR en drömmare.. tänker för mycket.. spejar ut, försvinner bort..



Leker ofta.. tänker och plinkar.. lyssnar på ljud



Jag och min älskade gitarr.. skapar tillsammans..



Har ju som princip att inte visa foton på människor och framförallt inte på mig själv. Men jag gör ett undantag. Detta pga att jag lekt med kameran.. tagit foton av mig själv, försökt fånga den jag är och den stämning jag är i. Kul att visa ändå.. Så här är några av de foton jag tagit ikväll då jag lekt med självutlösaren..

3 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Jättefina bilder! Kul att du vill dela med dig.

6:03 em  
Blogger Ninaw sa...

Hej! Tack snälla Emma! :)

8:32 fm  
Anonymous Anonym sa...

Beautiful

5:19 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida