söndag, juli 08, 2007

Førresten!

Beth Orton som jag tipsade om nedan. Har lyssnat lite mer nu... och shit vad hon væxer! I lørdags på væg in till malmø så satte jag på hennes låt Daybreaker i mp3n på høgsta volym... åh.. jøssøs, jag visste inte vart jag skulle ta vægen med min kropp! Jag svævade genom vyerna!! Rysningar genom HELA kroppen! Så tips tips tips! Har ni inte hørt den så bara MÅSTE ni skaffa hem den NUUUU!

Så: Heroinister, extasymissbrukare, hashrøkare åh alla andra.. ni kan sluta med det dær nu. Det enda som behøvs ør Beth Ortons låt Daybreaker på høg volym!

En annan låt jag fastnade speciellt før ær: I wish i newer saw the sunshine. Fin text som berør och får mig lite vemodig till mods. På ett bra sætt dock.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida