torsdag, mars 15, 2007

Idag

Oj, mycket på jobbet. Har nu fått lite utökade sysslor och ansvar. Jättebra. Jag har nu även hand om konferensservicen när ordinarie tjej som sitter på den på heltid är på lunch eller möte. Att ha den samtidigt som receptionen funkar oftast bra men inte alltid. I går så fick jag nästan 15 utländska gäster på samma gång som telefonen ringde heeeela tiden på konferensservicen.. huga! Men lite utmaning är i och för sig bara roligt. Det gick i alla fall väldigt bra! :)

Idag är det ingen vårsol ute.. :(

Brukar ni uppleva att ni känner er kära fast liksom utan att igentligen ha ett objekt för kärleken? Så där känner nämligen jag lite till och från. Jag tror det måste vara att våren är på väg...

Annars så vill jag än en gång säga att jag tycker det är sjukt att inte Marie vann melodifestivalen. Jag lyssnar på hennes låt säkert 15 gånger om dagen och det har jag gjort sen i lördags. Tröttnar inte. Det GÅR inte att tröttna. Den är så förbannat vacker! Har ni hört den inspelade versionen? För i liveversionen är det ju lite sisådär med renheten i sången. Men på inspelningen sitter det bra, hon är lite mindre nervös där och det är lättare att fixa till i efterhand. På den inspelade versionen så sjunger hon nämligen som en gud och hennes röst får mig att rysa..

Ha det gott mitt folk! Puss och Kram till ALLA som läser detta! Ouiiiii! :D

4 kommentarer:

Blogger M sa...

Jo, låten är fin, men jag tyckte den inspelade var lite väl tillrättalagd..

2:10 em  
Anonymous Anonym sa...

På just den fronten har vi olika åsikter..
Jag hade väldigt svårt för den låten.
Har varit o tränat nu och är lagom trötter..
Kul att du fått lite mer ansvar.
Låter lovande för framtiden
Kramiz
Cinapina

2:55 em  
Anonymous Anonym sa...

Va skojigt med mer ansvar=)Ah Maries låt är jättefin,men det är ingen låt som håller i sådana sammanhang.
Kär!!! i objekt? det har jag nog inte varit,så det är nog våren som får dig så sprallig.Det är ju jättekul tycker jag och det är så mysigt att kunna läsa och märka att det nog är en ganska glad och harmonisk tjej just nu.
Kramen till dig

3:50 em  
Blogger Moi sa...

Ja utmaningar är ju till för att övervinnas, eller hur ? Ville bara önska dig en trevlig helg och en fin avslutning på arbetsveckan.

1:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida