tisdag, december 19, 2006

Färdig!


Sista julklapparna inköpta. I morgon jobbar jag sista dagen innan ledigheten. Det känns som att det nalkas jul! :)
Om inte annat så kan man se det på köerna i butikerna inne i Malmö. Det är svettigt, trångt och tidsförödande att shoppa julklappar så här nära julafton.. Jag kanske är tokig, men trots att jag svettas som en gris i min stora vinterjacka efter att promenera från affär till affär inomhus, och trots att jag får stå i köer till fötterna blöder så finns det på något konstigt sett en charm med det. :)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jo det gör det faktiskt det tycker jag också :)

Det är roligt att handla julklappar.

10:04 fm  
Blogger Ninaw sa...

:)

9:03 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida