onsdag, december 27, 2006

Cuba väntar

Något saknas. En slags oidintifierbar känsla av otillfredställelse. Men så kom jag på det. Jag måste iväg från Sverige, iväg från vardagen. Bort.
Och Cuba är stället jag vill till. Helt fast blev jag i tanken då jag precis när jag längtade bort som mest råkade slå upp Cuba i något reklamblad. Där framför mig såg jag precis det jag ville ha.
Äventyr, en annan värld, en annan vardag, något annat än det jag är van vid. Något exotiskt, vackert och spännande. Något som utmanar och som står ut från det mesta vi lever med här.
Så nu vi får se vad som händer. Men jag ska se upp mina möjligheter snarast. Jag måste få en paus. Cuba väntar! Och det ska inte behöva vänta länge..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida