onsdag, december 27, 2006

Vill se!!


Melody Club har spelning på KB i Malmö den 3 februari!! Hallo!! Jag vill se! Har aldrig varit på KB. Har aldrig blivit så. Direkt när jag flyttade till Malmö kände jag ingen och sen när jag väl börjat känna någon så blev jag gravid (Håhå, ja, det där lät ju inte så nice! Jag menar naturligtvis inte med den första jag lärde känna, utan att det fölls sig så att jag vid samma tidpunkt blev gravid med min pojkvän! :D). Sen flyttade jag en bit utanför Malmö och nu blir det sällan att man går ut. Nu är jag lite rädd att gå dit. Jag orkar inte vara så där jäkla hipp som jag märkt förväntas av dom som brukar gå dit. Man ska vara så jäkla rätt "ute" för att gå dit. Eller känd. Eller känna kändisar. Jag är varken det ena eller det andra och jag tror inte jag känner några hippa kändisar tillräckligt bra för att kunna säga att jag känner dom. Men jag tror fan inte jag orkar bry mig. Jag vill ju bara se Melody Club!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Brukar folk bry sig så mycket på konserter? jag tror bara att de är där för att se sitt favorit band :)

Om inte så är det deras problem ;)

2:47 em  
Blogger Ninaw sa...

Jag hoppas att det är så. Men jag tror dock att det är många "hippa" stammisar. Det är lite så på KB.

Som sagt, det får vara deras problem! :)

3:58 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida