onsdag, november 22, 2006

UUUUUÄK!

På väg hem på bussen idag:

Brukar vara fullt på bussen så jag blev glad när jag hittade två säten bredvid varandra som var lediga. Då kan man sitta längst in mot fönstret istället för att riskera att luta sig för mycket mot någon okänd person vilket man olyckligtvis lätt gör i kurvor och kraftiga inbromsningar när man sitter på utsidan av mittgången.

Men vad nu?? Stoljäkeln är ju helt nerfälld! Jag provar ändå att luta mig tillbaka eftersom jag egentligen är för trött för att bry mig men inser att det inte fungerar då det blir en mycket obekväm och svankande ställning med magen pekandes upp mot taket. Inte skönt och defenetivt inte snyggt..

Men det måste ju gå att räta upp stolen? Jag trevar försiktigt med handen längs sidorna för att hitta en lite spak eller något att dra i... DÄR! YES! Jag kramar glad i hågen om spaken för att dra i den ........men innan jag hinner märka det så har jag tryckt in min hand i något kletigt och fortfarande blött! What the fuck? Ett jäkla äckligt och relativt nytuggat tuggummi!!

Uäääääääääääääk!! Sen kunde jag inte somna (vilket jag brukar göra på buss), inte tänka, inte göra något annat än att längta hem för att få tvätta mina händer!

Var tvungen att berätta.. ifall någon satt och undrade..

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Påminner mig om när en gubbe nös rakt på mig på bussen. Inte trevligt :(

10:52 em  
Blogger Ninaw sa...

Nä, FY vad äckligt!

12:24 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida