måndag, november 20, 2006

Lund i morse


Ibland är det allt synd att man inte har med sig sin riktiga kamera. Himlen var så härligt mystikblå och det var en nästan kuslig stämning över Lunds Central i morse. Just när jag stod där och tänkte på hur gärna jag velat ha min kamera med mig så kom det en helt sjukt stor flock fåglar som bara syntes som svarta siluetter mot himlen. Det var som hämtat ur ett foto eller film. Skit att jag inte hade kameran. Innan jag kom på att man kunde använda kameramobilen så hade fåglarna försvunnit.. Och bilden kan inte ens jämföra sig med vad den hade blivit med en vanlig kamera..

Men ändå... Så här såg Lunds Centralstation (över torget) ut halv åtta i morse..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida