söndag, november 19, 2006

Helgen



Fredag: Rödvin, tacos och chips. *Mera vin. *Skratt. *Bus med barn. *Chips. *Politiska diskussioner. *Brorsor som börjar slåss på fyllan (På skoj). *Ideer om hur vi ska lösa världsproblem.

Lördag: En busstur till Malmö. *Fika på stan. *Min yngsta dotter försvinner men hittas snart i en klädbutik bland en massa kläder. (Tur vi hittade henne så snabbt för mitt hjärta höll på att hoppa ur mig för att springa iväg i ren panik! Hur kan en liten flicka försvinna så snabbt på några sekunder? Sekunderna innan hade jag skurit upp hennes chokladkaka!) *Lite småshopping på stan. *Killen har match i innebandy och förlorar med 4-5, men är ändå ok nöjda. *Storkok av kyckling med gröncurry. *Öl och rödvin. *Mer vin. *Fnitter. *Armbrytning emellan killarna. (Min yngsta bror och min kille kom på delad första plats.) *Prat. *Trivial Pursuit. (Jag vann!)

Idag: Bakfull. (Undrar om jag vaknade till rätt värld? Känns inte så, mitt huvud är någon annanstans..) *Kebabpizza. *Soffligg.
Senare: Film och godis. Leve söndagar!

Bild: Bild på den kastrull som var till bredden full med kyckling med gröncurry. Bild 2: Det lilla som blev kvar av kyckling med gröncurry. Bild 3: Mina nyinköpta lyktor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida