torsdag, november 09, 2006

Linda Sundblad



Den här var en besvikelse. Några få låtar var dock bra. Men mest var där trams. Såna "dadda-refrenger" för barn gömda bakom en "tuff" basgång och attitydiga små stön. För att inte tala om superjobbiga tjat-bakgrundsstämmor.

De som gjorde att skivan ändå inte är värd att slängas i papperskorgen är låtarna "Who", "Daises" och "Lose you" som är helt ok faktiskt. (Förutom "Oh father" som jag tycker är riktigt mysig. Synd att delar av texten är så förbluffande fånig bara)

Skivans pinsamhet är låten "Beautiful boys" som är bland det mest oinspirerande jag hört på länge. Mår riktigt dåligt när jag hör den.. *tar mig för magen*

Får jag tippa vilken nästan singel blir så tror jag det blir "Lose you".

(Men hur i helv kan man döpa sin debutskiva till "Oh my Gud" ??? )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida