onsdag, november 08, 2006

Fans jäkla skiiiiiiit

Fan

Hämtar arbetskläder till ett jobb jag inte vill ha. (Måste tydligen jobba där för att fylla i håldagarna då jag inte jobbar på mitt vanliga uppdragsjobb.)

SKAM

Så mycket hemma som måste göras. Så mycket lust och energi till saker jag vill och "skulle" kunna göra. Om det inte vart för de där jävla kläderna.. Måste låna pengar av dottern för att ha råd att ta bussen som ska ta mig dit.

SKAM

2 timmar åt helvete.

ÅH var i helvete är mitt nyinköpta råsaprickiga paraply??!! VA?? GAAAH! Borta när man behöver det... fan.. Biter i det fasansfullt sura äpplet och ger mig ut i regnet för att bli dyngsur istället.

Bussen jag ska byta till har tydligen gått 1 minut för tidigt med påfull att jag får vänta i 20 minuter på nästan förbannade buss. Hej Otur, när blev vi såna oskiljbara bästisar? Hatar såna här dagar.. de vill aldrig ta slut.

EN BLICK FEL från NÅGON och jag kommer explodera (eventuellt hugga) invärtes.

VARNING PÅ STAN! NINA ÄR SUR!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hallå, du skulle ju ringa mig om du var ledig,du kunde åkt med mig idag för jag har varit inne i stan idag.ulle

7:01 em  
Blogger Ninaw sa...

Nejmen! Åh, det säger du nu? ;)

8:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida