söndag, oktober 22, 2006

Jul snart igen

Jäklar vad kallt det börjar bli nu. Idag fick jag en konstig känsla inom mig. Jullängtan. Den brukar inte komma så tidigt. Men jag tror det har att göra med att jag längtar efter förändring. Jag vill julpynta och få lite stämning här hemma.

Idag har vi varit och beställt nya vitvaror till köket. Ny kyl och frys, spis och diskmaskin. Allt i rostfritt. Frysen har en ismaskin på utsidan av dörren. Lyx. I love it.

Så när jag ändå var i gång har jag suttit och drömt mig bort i kataloger och beställt hem nytt duschdraperi, handdukar som matchar och en ny papperskorg till badrummet. Allt i moderna strikta klara färger (Det blågröna på bilden i randigt. )och papperskorgen i modernt svart och rostfritt.

Och så en tantvarning.. *överväger om jag ska våga erkänna* Eh..hrmm.. jo.. jag har faktiskt för första gången i mitt liv beställt hem Julgardiner. Ja, skratta ni! :D Men vad mysigt det ska bli! ;)

1 kommentarer:

Blogger M sa...

Jasså, men julgardiner är mys ju!

7:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida