måndag, oktober 23, 2006

Haha, förresten!

Inatt drömde jag något ännu sjukare! Jag drömde att jag var en gräsand! Joda, jag gick omkring runt en liten sjö i gräset och funderade. Tankarna var visserligen mina egna, så jag var en väldigt klok gräsand. Sen i drömmen kom jag på att jag drömde så jag konstaterade glatt att "Ha, jag är en gräsand, Coolt!" och så började jag fundera i min lilla andkropp varför jag just blivit en and i drömmen. Jag minns att jag kände mig lite "handikappad" som and. Men samtidigt var det lite spännande att utforska omgivningarna i en sådan annorlunda form. Helt sjukt!! =D

Tänk om det här med reinkarnation är på riktigt och detta var en hint om vad jag kommer att återfödas till? Då är det inte lika kul dock. För ok att vara en and några minuter i en medveten dröm.. men på riktigt. Njaeee.. Då skulle jag hellre vilja bli en Delfin eller en katt tror jag. Om jag inte fick bli människa igen då, fast denna gång en man. Hade varit kul att testa!

3 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Ha ha, det var den märkligaste dröm jag hört. Kul att du reflekterade över att du var en and.

9:15 em  
Blogger Ninaw sa...

Ja, det är helt klart den mest udda dröm jag drömt någon gång, det lovar jag! =D

10:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida