måndag, september 11, 2006

5 saker

Som resten av världen gillar men inte jag

Skaldjur
Amerikansk skitfilmshumor, som typ den i Screamfilmerna.
Massage
Sagan om ringen (Pratar om boken nu, filmerna gillar jag.)
Mackor (Torrt. Men jag äter det i nödfall, men undviker det in i det sista.)

Saker som jag gillar men inte resten av världen

Princesstårta till frukost (Fast det blir ju sällan så, jag skulle bli så tjock då)
Jobba (Alla klagar på sina jobb medans jag själv skulle bli glad bara jag hade ett.)
Ha träningsvärk (Även om det gör ont så är det ju ett bevis på att jag jobbat bra.)
Vara hes ((Får aldrig så sexig röst som då.. hehe)
Ha feber (Oj oj oj, vad synd det är om mig då. Måste ligga ostörd under täcket och sova..inte ett dugg otäckt faktiskt.)

Inspirerades lite av aud som i sin tur inspirerats av någon annan. Ibland får man vara lite barnslig. ;)

2 kommentarer:

Blogger audhumble sa...

Påstår fröken att jag är barnslig? Det var det värsta! :D

8:10 em  
Blogger Ninaw sa...

Haha! Jupp. Men det är bra att kunna vara barnslig! ;)

8:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida