söndag, september 10, 2006

Gårkvällen

Ja, kvällen/natten blev till och med mer galen än vad jag vågats hoppas på. Eller så var det jag som var galen jag vet inte riktigt. Först var det myspys på hotellrummet. Sen käkade vi indiskt ute. Underbart gott. Efter att vi ätit färdigt och precis börjat fundera över vad vi skulle göra därnäst så ringer en arbetskamrat från mitt jobb jag haft under sommaren och undrar vad vi gör. Och jag svarar full och social "Kom in till Malmööö!" Jag hade inte räknat med att rösten i luren på en gång så självklart skulle svara "okej." Men det gjorde den och inom en timme så hade vi alltså fått sällskap av ett lika galet par som oss själva.

Efter att killen lyckats blåsa mina vänner genom att leka dörrvakt som inte velat släppa in mina vänner (De hade ju aldrig träffat min kille tidigare så dom gick ju på bluffen. Det hade vi jättekul åt sen!) så satte vi oss till slut ner för att stärka våra kroppar med lite mer alkohol. Sen vidare in till Schlagerbaren. Och där dansade vi. Ja, till och med killarna som aldrig dansar nyktra dansade. Sen en sväng in till karaeokebaren där jag var tvungen att dra av en "Främling". Helt galet roligt. Sen avslutade vi kvällen genom att dansa sönder oss själva på det Stora dansgolvet inne på Wallmans Salonger. Jag dansande självklart på scenen (vart annars?) . Åh, jag var naturligtvis så där superläcker som jag brukar bli med lite alkohol innanför ytan. Det är en häääärlig känsla! ;)

Till skillnad från många andra gånger när man flippar ut så har jag denna gång ingen ångest. Nej, jag hade bara sååå himla kul och bjuder på att jag var full och tokig. Jag gjorde inte bort mig på något oförlåtligt vis i alla fall. Nej, kvällen igår kommer jag bara tänka tillbaka på med ett stort leende.

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Låter som om ni haft en riktig helkväll! Kul att ni verkligen prioriterar att lägga pengar på en kväll tillsammans. Tror jag fler småbarnsföräldrar skulle må bra av.

8:59 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida