måndag, juli 24, 2006

Önskar mig choklad..


Så snälla snälla goda fe köp mig lite choklad härifrån... Eller så får jag helt enkelt ta vägarna förbi själv, ja, för han har ju en butik här i Malmö på Baltzargatan!!! :P Mumma!!

Vet inte varför.. men jag har fått för mig att dyr choklad är 100 ggr godare än vanlig choklad. Och jag är ju helt såld på vanlig mjölkchoklad, så ni kan ju tänka er!!! Och mörk choklad är suuupergott .. och Anthon Berg är favoriterna när det gäller konfektaskar.. )

Kolla bilden.. ser det inte jättedyrt och gott ut?? Mmmmmmmmmm....
Finns hos just Peter Beiers..

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

5:03 em  
Anonymous Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

10:40 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida