torsdag, februari 28, 2008

Kiss my self


Tog lite foton på Mikka från hotellet i fredags. Ljuset var tacksamt att jobba i och jag blev väldigt inspirerad till att exprimentera med spegeln.. Dvs att fota så man får med två ansikten mot varandra. Så efter den vanliga fotosessionen på Mikka så ställde hon upp som modell för mina expriment. Det blev många foton och det är sååå roligt att leka med. Framförallt är det efterarbetet som är roligt där man kan belysa, mörka och lägga färger på ett sätt som man vill.


Ovan kan ni se en exempelbild.. men jag har många kvar och när jag är klar med alla ska jag länka till min fotosida så får ni se resten! ;)

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Snyggt! Ska bli kul att se mer. Kram

11:53 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida